Tävlingen+testerna

Tänkte berätta kort om dagen igår :)
 
Vi åkte hemifrån vid 7. jag tävlade nio och var ganska nöjd. Vi åkte hem direkt efter mitt åk och vilade osv...Sen for vi tillbaka innan prisutelningen vid 3. Och då vi kom in i ishallen hade prisutelningen börjat, för dom hade börjat tidigare. Så precis då jag kom in ropade typ alla "Alice,Alice vars är du?" Och jag typ "Här" och sen fick jag springa upp på pallen. jag kom delad 1:a men en annan tjej :) Josefine kom 4:a, Elin kom delad (minns inte numret) och Moa kom 1:a i sin grupp och Lisa kom 3:a. Efter så åkte nästan alla hem utom min familj och Moas familj. Vi åkte då och åt på någon resturang vilket var väldigt gott. sen åkte vi till baka och såg Victoria åka, hon åkte också bra. Sen åkte Moa hem och vi var kvar till 7. Då gjorde jag två tester, och klarade båda :D Då blev jag ju jätte glad och det betyder att jag kommer upp till en svårare grupp. Efter det åkte vi i alla fall hem och jag somnade typ direkt. Det var min gårdag ;)
 
 
Vi tog inte så många bilder och sen så bloggar jag från macbooken eftersom min vanliga är så laggig så inga bilder :( Men det kommer nog snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0