Ang. dålig updatering

Hej! Tänkte bara skriva varför jag har updaterat så dåligt den senaste tiden.
Jag har helt enkelt inte haft ork, inte orkat starta datorn och skriva. Det är inte det att jag har slut på ideer, jag har massor. Har somsagt inte haft ork till det, men jag har inte heller haft så mycket tid, det har varit mycket skola,läxa,träningar och kompisar! Och bloggen kommer ju inte före det. Sen har jag inte bloggat så mycket för jag gillade inte min design, den var tråkig och jag hade tröttnat, därför så gjorde även det så att jag inte orkade blogga. Men nu har jag ju gjort en ny design, så det kommer komma massa inlägg för hoppningsvis :)
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Snygg bild!

Svar: Tackar! ;)
None None

2013-01-23 @ 15:42:53
URL: http://nattstad.se/carolinanykvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0