Dagen

Tänkte berätte lite kortfattat om dagen :)
 
Vaknade vid sju fast jag inte behövde stiga upp förrens vid åtta. Men i alla fall fixade mig,åt frukost osv... Sen vid halv 12 var vi i Skellefteå. Då såg jag Jossans och Elins prisudelning. Jossan vann och Elin kom delad. Båda var jätte duktiga :) Efter det så  tävlade jag. Jag var hyfsat nöjd. Vi for på max och åt och jag försökte blogga men det fanns inget nätverk :( I alla fall då vi kom tillbaks så var det prisudelning för mig. Jag kom delad 9:a av 16 st. Men jag har ju testat upp till en svårare grupp så det var svårare motståndare ;) Efter det for vi hem och jag har inte gjort något speciellt. Men har väldigt ont i halsen och har haft det hela veckan så hoppas det blir bättre snart. Vad har ni gjort i dag?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0