Tisdag

Hej! Nu när jag skriver på mobilen så kan det bli stavfel o.s.v! Men ni får stå ut. ;) jag blir så irriterad då jag inte kan lägga in inlägg med bilder vis mobilen, och sen då jag ska överföra bilderna till datorn är det nå fel så det typ inte funkar :/ aja! Idag är det tisdag, dagen var helt okej! Efter skolan fot jag och Elin hem till mig. Efter det for vi på träning och direkt efter träning gick vi till Lf aren och såg killarnas match mot Piteås damer ;) haha riktigt kul match :D efter det gick vi ner till Max och käka, Muma!<33 sen for vi hem och nu har jag typ duschat gjort läxa och ser på x factor, känner att det blir en tidig kväll ikväll är sjukt trött! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0