Nikon D1500

Hej! som sagt sa jag ju att jag skulle börja blogga idag igen. Så hade tänkte börja nu då :) Idag efter skolan så for jag, Madde och Elin till stan. Jag köpte en "skarf", och godis o.s.v! Efter det så for jag hem till mig. och då har min familj beställt en systemkamera som hade kommit då. Det är en Nikon D1500 och  Den tar grymt bra bilder. men det är typ en förskotts present till mig, men ändå hela familjens. men elin och madde kom till mig efter dom hade ätit och vi tog en massa fina kort. Haha :) Så det kommer nog en ny header imorn ;) Men kanske inte hinner blogga på morgonen eftersom jag har konståkningsträning och min blogg.se app funkar inte :( Puss!
 
 
 
 
Best friends ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0