Min Helg!

Hej! Tänkte berätta lite om hela min helg eftersom jag inte bloggat något :)
 
Lördag: På morgon for jag och familjen till lleå och shoppa. jag fick med mig ett par svarta jeans och några tröjor hem. väl hemma for jag på konståkningsträning och efter det åkte vi till lösviktshuset eller vad det nu heter och köpte godis, Muma! :D Sen så kom Madde till mig och sov över. vi spelade the sims 3 övernaturligt nästan hela kvällen. Vi gjorde även smothies och käka godis.
 
 
Vrid på huvudet ;)
 
 
 
Våran smoooothie :D
 
 
Då dom var klara.
 
 
 
 
Söndag: Vi vaknade, spelade sims. Sen så käka vi frukost och efter det så cyklade vi till typ en strand och hade picknink. Riktigt kul :) Efter det for vi tillbaka hem till mig och då kom maddes pappa och hämta oss och sen for vi till laxtjärn, ett typ fiske ställe. där vi fiskade, grillade korv m.m Efter det for vi hem bytte om och sen spelade vi match mot södra unatid och det blev vinst med 6-4 :) Efter det for jag hem och nu har jag duschat och käka middag så nu sitter jag och ser x factor. Bilder sen dagen:
 
 
Då vi var på picknicken tog vi lite bilder....hihi :)
 
 
Mer bilder sen pickninken.
 
 
Grillning.
 
 
Så såg det ut i laxtjärn (stavning) Det var väl allt jag hde att säga idag, men vi hörs imorgon, Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0