SNÖ! :D

Tjosan! Skoldagen började med gympa, hann knappt vara med eftersom vi skulle ta spruta idag. Men var typ jätte rädd då vi skulle ta den. Men Elin höll mig i handen och å gick det bra! ;) Fast det gjorde rätt ont eftersom jag spände mig. Aja. Efter det så var det vanliga lekioner. Och det hade börjat snöa! Från början var det mest slask men sen börja det på riktigt. Så nu ligger det ett tunt lager snö på marken. HÄÄRLIGT :D<33 Tänkte ta med kameran ut nån dag och fota lite, idag hade jag bara mobilen :) I alla fall har haft träning också och det gick bra!
 
 
 
 
Min och Elins första snögubbe som vi gjorde på rasten, med fingervantar, Hihi :)
 
 
 
Det där var precis efter skolan, nu har det hunnit snö ännu mer! ;) Men avrundar här, Updaterar nog imorn innan skolan om jag hinner, Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0