Ny design, vad tycks?

Hej alla fina♥
Som ni ser så har jag fixat en ny header, fast jag har inte gjort den, tog den från en hemsida :)
Blev rätt nöjd!Men jag undrar om ni tycker att jag ska ha den gamla eller den som jag har nu?
skriv i komentarerna vad du tycker så tar jag den designen som får flest röster ;) Fast jag har ett litet problem,
på höger sida visar det en bild på en tjej, och jag vill ha en bild på mig där, för det är så det ska vara, och
sen vill jag kunna skriva info under bilden, om ni vet hur man gör så skicka gärna en komentar om
hur man gör :)
Dagens inspiration bild!
från weheartit.com som alltid :)
KYSS!:-*♥

Kommentarer
Postat av: Alvaaaa ♥

GAASSHH... så snygg blogg du har!

Hur kan du ha gjort såhär snyggt??

PS. jag tror jag kan hjälpa dig med att fixa bild i menyn.

PUSS! ♥

2012-05-27 @ 20:21:05
URL: http://aalvawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0