Dålig update!

Heej :D Förlåt för att jag inte har bloggat på flera dagar, har helt enkelt inte orkat! :( Men nu får jag skärpa mig lite!^^ Jag måste blogga minst en gång per dag! Men iaf min dag kommer att bestå av kompisar, sedan ska jag sova hos mormor och morfar!! Snart kommer Madde hit och vi ska ha grymt skojjigt :D Igår spelade saik match och jag Madde,Malin och Matilda kollade, Dom vann med 3-2 tror jag att det vart, sen på slutet kom Hampus,Nora,Hilda och Elin, Vi gick också på preem(STAVNING) och köpte lite godis!^^ Det var gode kul! Tror det kommer bli gode kul idag med :D
Det kommer komma bilder från matchen sen då jag hunnit ladda upp dom på datorn ;)
PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0