Hade gode kul igår!

Hej allihopa♥
Idag är det lördag, hääärligt :)
Har nyligen ätit lunch, stekte plättar, MUMS♥ men igår var ju våran klass på havsbadet, det var GRYYMT!:-*♥ Måste göras om! Jag vågade till och med åka en rushelkana som jag inte vågat åka förr, det är typ den läskigaste som finns där, tror jag!
Den ser ut så, fast men åker i en tunnel innan, också kommer det värsta branten, sedan kommer man ut där och åker runt och sedan ner i vattnen ;)
Jag hann tyvärr inte ta några bilder, för det är lite svårt att ta med mobilen in, då man är sjöblött och badar hela tiden, men vi åt ju innan, men jag var så hungrig så jag glömde helt bort att ta kort!
KYSS!:-*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0