ÄLSKA!<33

Hej! Ville bara berätta att jag lever! Haha :D vi kom hit sent igår så jag har inte fixat nätverk för än nu! Det gick bra att flyga och så! Vi åkte först i en jätte konstig buss till flygplatsen från flygplanet! Sedan kom vi till flygplatsen och hämta våra väskor! Det var folk över allt! Sedan gick vi till en "vanlig" buss och åkte till hotellet! man såg inte så mke men jag verkligen älskar dom typiska grekiska husen! :-) Vi har det iaf gode bra, och det är jätte fint och jätte varmt! (y) har badat en massa bara idag! Nu sitter jag i solstilen och har det bra! Men är i Rhodos går klockan en timma före, så för mig är klockan halv 3 nu! Lite lustigt ;) kan inte lägga upp några bilder för det bara laggar och det funkar inte, men ni får väl se det sen! Puss!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0