Gäster!

Hejsan! Efter vi hade åkt pulka så skulle Madde hem, då åt vi lunch! sen så spelade jag och Elin sims, och så skulle vi sätta på en film men ingen orkade, Haha! Efter det for jag hem och typ satt vid datorn ett tag, sen fick vi gäster, dom åt middag här osv..Det är därför det har varit så dålig updatering, dom for för någon timme sen men jag har sett film så har inte hunnit blogga, aja! Imorgon är det nyårsafton...TAGGA :D
 
 
 
 
Två bilder fårn Maddes blogg, själv har jag inte hunnit ladda över bilderna jag tog till datorn än ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Såg jätteroligt ut! Måste kanske bege mig ut och åka lite imorgon! :)

2012-12-30 @ 23:49:26
URL: http://naata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0