Stan igår :3

Hej!
Igår var jag på stan!
Jag hittade en bok jag sökt efter ganska så länge nu! Det är hungerspelen ;) Jag såg filmen dagen efter premiären och sa att jag bara måste läsa boken efter :) det kändes som jag hade letat överallt tills jag sist hittade boken :3
Jag köpte både del 1 och del 2, del 3 fanns inte inne just då ;) sen köpte jag också en vargbröder bok, den längst till höger på bilden! dom hade något rea så att man typ fick en bok på köpet eller något sånt ;)
Jag har redan börjat läsa del 1 :) den är jätte bra♥
Jag köpte även lite kläder på stan ;)
Bjuder på en bild :)
Jag köte allt utom skorna :3 sen köpte jag en tröja också, men den har jag inget kort på :3
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0